Prezentowany model to "perła" w naszej ofercie dlatego jest on jednym z rowerów na których prywatnie jeździ nasz TEAM ! BASMAN by Project 346 Amsterdam to nowa jakość podparta wieloletnim dopracowywaniem koncepcji ultrawygodnego i efektownego roweru miejskiego. To prawdziwy krążownik sunący po miejskich utwardzonych alejach. Wygodny jak żaden inny. Wart w każdym centymetrze każdego EURO , każdej złotówki jaką kosztuje. Wyposażony w podzespoły "z górnej półki" w cenie porównywalnej ze zwykłym góralem o podobnej konfiguracji a jakże bardziej niepowtarzalny i dostojny jeśli używasz go w mieście. Rower przeznaczony do sunięcia po asfalcie , w zależności od wybranej opcji ilości przełożeń od krótkich dojazdów w terenach płaskich do długich wycieczek nawet wielodniowych na drogach o różnych nachyleniach. Prezentowana tu wersja 7 biegowa to rozkosz - ilość przełożeń pozwala na sunięcie tym ogromnym i nielekkim MONSTRUM bez najmniejszego wysiłku nawet pod stromą miejską estakadę jak i rozwijanie niemałych prędkości na najszybszym przełożeniu !!! Testowaliśmy , wątła piękna kobieta była zachwycona jak lekko można rozpędzić tego kolosa. Naprawdę mało jest takich rowerów na rynku!
STYL
- niepowtarzalny dizajn , - dbałość o szczegóły , idealne wykończenie spawów i wzorcowa jakość lakierowania, - wyjątkowo atrakcyjna sylwetka roweru w konwencji stretchcruiser i nieprzeciętna pozycja rowerzysty wyglądająca groźne i oryginalnie,
WYGODA i ERGONOMIA
- ponadprzeciętny rozmiar roweru dedykowany dla osób wysokich i dużych - model Regular przewidziany dla facetów o wzroście powyżej 175 cm i wygodny nawet dla osób 190-200 cm - dostępna też wersja na ramie Medium dla osób o niższym wzroście - rower Basman to całkowicie odmienna koncepcja pozycji na rowerze, nisko osadzone siodło regulowane jest w płaszczyżnie poziomej , tył / przód , dzięki czemu regulujemy odległość "kanapy" od pedałów, odległość od ziemi jest na tyle dopracowana że przy właściwym doborze wielkości ramy do wzrostu zawsze uzyskamy możliwość stawiania stopy płasko na ziemi bez zmiany pozycji siedzącej i niezależnie od wyregulowania siodła, - szeroka kierownica idealnie leży w dłoniach nie męcząc barków, - pozycja na rowerze powoduje że siedzimy całkowicie na pośladkach a nie jak na innych rowerach na "prostacie",
WYPOSAŻENIE
- egzemplarz posiada taką ilość wysokiej jakości podzespołów że trudno wszystkie wymienić, jednocześnie zostawia sporo miejsca na akcesoria indywidualne lub tzw. tuning
Kolor: matt black - czarny matowy
SPECYFIKACJA
- Producent: Project 346 - Holandia - Rama stalowa męska - REGULAR ( większa - przeznaczona dla osób o wzroście powyżej 175 cm wzrostu) - Długość roweru 210 cm - Wysokość siodła mierzona od ziemi 83 cm - Odległość ramy od ziemi w najniższym punkcie 8,5 cm - Największa odległość pedału od centralnej części siodła zależnie od regulacji siedziska ok. 85-105 cm - Koła: 26" 36 szprych , obręcze szerokość 5 cm , opony 346 Baloon Tire 26x2,35 bieżnik semislick (wzdłużne pasy) - Przekładnia: siedmiobiegowa w piaście Shimano Inter 7 - SG-7R50 oraz manetka na kierownicy Shimano NEXUS INTER-7 SL-7S10 (dostępne wersje Shimano Naxus 3 i oraz dużo tańsza wersja jednobiegowa ) - Hamulce : przód hamulec rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45-F / tył hamulec rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45-R - Manetka hamulca przedniego lewa Shimano Nexus BL-IM65 - Stopka - fani marki preferują stawianie roweru "na pedale" ponieważ jakakolwiek stopka zmienia piękną linię ramy, jednak na wyraźne życzenie klientów Project 346 dodaje dopasowaną i dostosowaną mocowaniem stopkę uniwersalną aluminiową CON-TEC (którą można montować lub korzystnie odsprzedać ponieważ jest z regulacją i bardzo dobrej jakości) - Pedały platformowe metalowo gumowe WRIDER - Siodło 346 Delux Pikowane stalowo czarne - Kierownica 346 szerokość 68 cm długość 50cm - Gripy 346 skórzano gąbkowe stalowo czarne , szyte czarną dratwą - Typ: Stretch cruiser - Numer katalogowy : B3101
Rower dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej w opakowaniu transportowym producenta, częściowo złożony, do samodzielnego montażu końcowego i regulacji. UWAGA - W TYM MODELU WYJĄTKOWO TRUDNE DLA OSÓB BEZ DOŚWIADCZENIE JEST ZŁOŻENIE I WYREGULOWANIE HAMULCA ROLKOWEGO - WARTO ZATEM PO DOSTAWIE ZLECIĆ MONTAŻ SERWISOWI Przy odbiorze w naszym punkcie stacjonarnym możliwe jest opcjonalnie złożenie w ciągu 2 dni za dopłatą ustalaną indywidualnie.